Barnvakt

Igår var jag barnvakt åt mina små flickor nästan hela dagen. Vi hann vara i lekparken och leka, ute på gården och leka, äta middag, kvällsmat och lördagsgodis, leka kurragömma, dansa och spela musik, se film och läsa saga och natta. Dom är för det mesta sams och snälla, även den minsta var på bra humör fastän mamman och pappan lämnade huset.
 
Vi hann även ha en liten photoshot i lekparken medan lillasyster sov, jag skulle ta kort när dom klättrade, gungade, byggde sandslott och mycket mer. Sen ville dom ju själva leka fotograf och det var ju bara tur för mig, för då fick jag några fina bilder tillsammans med dom! Dessutom är dom inte så dumma på att leka fotograf, visst måste man sålla bort en massa sandbilder och gräsmattebilder, men dom tog en del rätt fina bilder också!
 
Ronjas bilder
 
 
 
 
Isabelles bilder
 
 
 
När sedan lillasyster hade vaknat och vi var hemma igen så passade jag på att försöka få till några fina på henne ute. Det var inte lätt att få henne att le, nyvaken och med en stor kamera framför ansiktet. Men jag lyckades nästan i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

åhh, Jag älskar er så mycket alla mina fyra flickor <3<3<3<3

2015-08-09 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0