Tempocykling!.. Eller liknande

Igår kväll efter jobbet tänkte jag att jag skulle cykla hem till mina föräldrar i Vidsel. Har aldrog cyklat senare än 20:30 tidigare, så var kanske på tiden att testa cykla lite senare. Slutade jobbet kl 21 så 10-15 minuter senare hoppade jag på racern och började cykla.
 
36 km på 1:21! Snitthastighet på 26,6 km/h. Riktigt nöjd med den tiden! Tänkte när jag for att nu ska jag utmana mig själv och försöka hålla ett högt tempo hela cyklingen igenom och jag måste säga att jag lyckades riktigt bra med det! Speciellt med tanke på att jag var själv och inte hade något att ligga bakom och därav kunna slippa värsta motvinden eller någon som trissade upp tempot. Så jag är nöjd med det! Härligt väder var det igår kväll också, något man inte kan säga om dagens väder. Vi får väl se om jag ids cykla hem i rusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0