En annan vändning

Ibland tar man själv eller livet i allmänhet helt andra vändningar än man tänkt sig. Ibland till det bättre, ibland till det sämre. Ibland till något helt annat där emellan.

Denna gången var det jag själv som gjorde ett val. Just då var det jobbigt och jag har velat fram och tillbaka, men det känns ändå som rätt beslut. Ett beslut som ändrar två människors liv, på två helt olika sätt.

Nästan två år har vi fått dela med varandra. Men ibland slocknar elden, känslorna sinar och man tar sig ingenstans. Då måste man bryta upp och gå vidare. Det var ett tufft beslut, det var riktigt jobbigt och jag kommer sakna dig, men jag hoppas vi båda kommer ut starkare på var sin sida.

En berättelse om två är slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0