Påsk i Kåbban

Helgen som varit var det påsk och den skulle firas i Kåbban! Tyvärr blev pappan i huset sjuk och valde att stanna hemma men jag och Elsa åkte upp för några härliga dagar med mormorn och morfarn. Vi har njutit och inte gjort många knop! I korthet har vi varit ute i solen då Elsa sovit och inne och myst och byggt pussel då hon varit vaken. Söndag åkte jag faktiskt lite skidor men det är nog det enda "jobbiga" vi gjort.

(null)

Mammas cooling fick sig ett par egna solbrillor så hon kunde vara ute med oss en liten stund medan vi åt lunch vid eldstaden. Hon verkade lite halvskeptisk då hon vägrade dra på smilbanden men inomhus så har hon varit sitt vanliga glada jag! Tänk att jag får dela varje dag med den här gladskiten! Mammas älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0