Utvärdering utmaningen

Hade en liten utmaning under 2018 som handlade om att inte köpa nå kläder till mig själv under 2018, så länge det inte var nödvändigt. Var i början av året tvungen att köpa amningslinnen och amningsbhar så det var nödvändiga kläder. Utöver det så har jag bara köpt två koftor, dock inte nödvändiga. Men, min favvokofta försvann någongång under senare delen av 2017 så tillslut gav jag vika och köpte en ny likadan. Sen när jag ändå handlade köpte jag en likadan till fast en annan färg. Så 258:- (tror jag) spenderade jag som onödig utgift på mig själv under 2018.

 
(null)
Drygar ut inlägget men en bild från förra sommaren då jag var gravid.

Kommer nog bli en högre summa detta år men kommer inte handla bara för att, som man oftast gör då man går på stan. Vet redan nu att jag kommer spendera pengar på nya sulor och löparskor. Sedan har jag ett presentkort på HM jag kan nyttja så nåt klädesplagg blir det också. Kanske skulle satsa på nya bh-ar då alla mina gamla sen innan graviditeten är typ för små. Måste gå igenom den lådan och se vad jag kan ha och inte.

Hade ni några löften, utmaningar eller liknande för 2018 och hur gick det för er? Kommer ni ha några nya för 2019? Jag ska klura på mina ett tag så hör jag av mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0