Mästerskapet

Heja alla killar som just nu tävlar för fullt i Kraft och Hälsa Mästerskapet! Det blev ingen tävling för mig i år. Hoppas att dom fortsätter även nästa år, då hoppas jag att jag är med! I år hade dom lagt damernas tävling fredagkväll, vilket är typ sämsta dagen och tiden (kl 16). Nu var det bara två anmälda så det blev inget. Hoppas på mer intresse nästa år och att jag får med mig någon att tävla mot! Förra året gick det väl sisådär, men jag kan fortfarande känna mig stolt över hur bra det gick i vissa grenar!

Nu blir det lite frunch efter morgonens gympass. Sedan ska jag och hämta flickorna så drar vi till farfar i Vidsel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0