Inget mer Lunar

Nu har jag äntligen växt upp och blivit riktigt vuxen. Tog alldeles nyss bort min Lunar. För er som inte kände mig där så hette jag naturligtvis GretaTurbo. Uppdatera min status precis innan jag tog bort den. Synd man aldrig spräckte 1000poängsgränsen. Men nära var det då, hade 974.30 i status. Ganska nötande, jag vet! Har haft den i 6 år idag, kändes att det var dags att ge upp lunarlivet nu. Varför ha kvar den, då man varken skriver till någon, eller får några gästbok eller mail. Kändes smått meningslös. Så nu är det Norrlandskontakten för hela slanten. Och så bloggarna såklart! Kanske får mer tid över till dom nu, även om LunarStorm inte tog mer än 5, max 10 min per dag.

Vuxen är man, tror jag...


Dagens ordspråk:
"Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem med att flyga."

Kommentarer
Postat av: Cilla

Japp, nu är du vuxen!
Grattis!
;)

2007-06-12 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0