Druvsocker och sprutor

Idag har man vart i Luleå å shoppat litegrann. Blev lite ändå. Köpte mig äntligen en ny handväska! Och så lite underkläder, vilket jag var i stooort behov av. Så nu har man rensat ut det gamla, och lagt i det nya. Känns bra!

Första dagen på en vecka jag inte haft ont i magen. Helt jätteskönt! Så det blev inga sura miner idag, för innan det hann bli det så köpte jag mig druvsocker. Människor behöver en sockerkick ibland. Jag behöver konstant äta något då jag är ute på stan, annars blir jag sur och grinig och inge rolig att vara med. Men eftersom jag inte äter godis, och hade för mindre än 2h sen ätit lunch, så köpte jag druvsocker. Det hjälpte! Så det kommer förmodligen bli något jag alltid bär med mig i väskan. Den nya väskan jag ny köpt!

Har även hunnit med att köpa 2,5kg kaffe, en massa våffelsmet och varit på besök hos farbror doktorn. Fått 0,5ml kortison i armen. Inte mycket, men förhoppningsvis ska det hjälpa. Precis som sist.

Ätit våfflor nu ikväll! *Mumsa* Och imorgon blir det Statt! Ska bli skojj!

Ha de gott!

Dagens ordspråk:
"Ut med det gamla, och in med det nya."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0