Översvämmad toalettstol

Inatt så har man ju jobbat natt. Den inleddes med att jag stoppade ner handen, eller rättare sagt hela armen, i en översvämmad toalettstol. Efter mycket dragande och slitande så fick jag lös proppen, bestående av ett pappersdrag. Och självklart, även om jag hade dragit den största plastpåsen jag hitta över hela armen, så blev det visst ett litet hål, för hela min arm var blöt. Och ni vill nog inte ens veta vad som simmade i den toalettstolen just då. Kan ju i stället säga att jag tvättade armen grundigt med tvål och vatten, och sen gnugga man in den med en massa sprit. Inte sprit sprit, utan decinfektionsmedel sprit. Och så var det med det.

Idag har man hunnit med att köpa 60st glassar. Men tro inte att jag ska äta upp dom själv heller! 20 paket á 3st i varje. Men jag är snäll och delar med mig!


Dagens ordspråk:
"Man ska älska varandra i nöd och lust, men när det är som vanligt då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0