Serier på Kanal5

Inatt är det dags för lite serier. Igen. Eller, jag menar, jag såg ju på Grey's Anatomy hela förra natten, och det gör jag även denna natt. Det är verkligen en riktigt bar sjukhusserie, eller serie över huvud taget! Jag verkligen älskar den! Att jag inte fattat bättre och börjat se det tidigare. Men nu är jag ju snart ikapp dom programen dom visar på TV. Dom började ju med säsong 3 i onsdags. Har snart sett klart alla nästan 30 avsnitt på andra säsongen.

image1


Sen har vi ju förståss alla ungdomars älsklingsserie, The O.C. En serie jag började se på för, ja, det är väl ett år sen snart. Satt hemma en onsdagkväll, hade absolut inget att göra. Satt och blippade på TVn. Så hamna jag på Kanal5, och där va de. Jag såg klart det avsnittet, och jag såg nästkommande veckas avsnitt. Sen upptäckte jag att dom hade börjat om att sända det, från säsong 1. Jag missade första avsnittet, men jag fortsatte att se några avsnitt. Sen laddaden jag ner hela första säsongen och såg den. Jag fick tom min lillebror till att se de. Så vi bestämde oss för att köpa hela säsong 2. Sagt och gjort. Så vi såg nästan hela den tillsammans, och sen man hade sett den så fick man börja se på TVn igen. Och på söndag 19:05 så fortsätter nu OC, ny tid, ny dag. Men samma älskade OC.

image2


Så har vi ju våra kriminaltekniker i CSI. Jag ser alla CSI som finns; CSI, CSI:Miami och CSI:NY. Alla lika bra! Det är ganska kul att tänka efter ibland. På hur många ord man lärt sig; suicidal, strangulation, post mortem osv. (ursäkta min urkassa engelska stavning)

image3


Men men... Det får bli mer om serier en annan natt... Eller dag kanske.. Jag vet inte.. Men en sak vet jag! (hör och häpna, jag vet någonting) TVserier är sååå bra, och jag ser alldeles för många av dom!

Dagens ordspråk:
"Att alltid vara en smula barn, är att vara rikigt vuxen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0