Långa uppehåll

Jag vet att jag inte är så aktiv här, men jag skriver ju faktiskt mest på gretaturbo.wordpress.com nu... Och det tror jag dom flesta vet om. Men jag ska försöka att skriva mer här framöver. Hade tänkt ta att ändra designen först, kan ju inte gärna ha snö och vinter, det är ju vår nu! Vinterdäcken är utbytta till sommardäck, solen skiner allt som oftast, det är varmare i luften och snön är snart borta. Sen så är det ju bara en dryg månad kvar tills skolan slutar, och lillebror tar studenten! han är stor han nu också. Det trodde man aldrig va?

Jaja, om man skulle ta och lägga sig nu.. Upp imorgon till tandläkaren i Luleå, sen blr det tjejkväll med mina brudar! Och på onsdag far jag till Halmstad med Blåset! Kommer bli så himla kul! Hoppas då det i alla fall, men det brukar ju det.

Lev och må!

"Att musicera är inte att göra något, det är att vara något."

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, okej...Får hoppas att jag överlever. Speciellt eftersom jag har en elare till baldejt ;)
Vad är du för en då? :)

2008-05-08 @ 22:05:04
URL: http://linnlundberg.blogg.se
Postat av: Linn

Jaha, men så trevligt! :) Malin eller någon av bröderna? :)
Jo, Malin är riktigt duktig på att sy! Själv när jag syr så blir det oftast bara en tjorv av tråden och hål i tyget. Så det kändes tryggare att överlämna över det till Malin :)

2008-05-09 @ 14:04:22
URL: http://linnlundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0