Bad x 2

Det blev faktiskt volleyboll ikväll, på fyra pers. Inte det roligaste, man hinner ju som aldrig få upp nå spel. Tre set blev det, sen gav vi oss. Badade, var ju faktiskt riktigt skönt i vattnet. Jag och Annika var i först, det ni! Ja, att Annika va i så fort, det är sällsynt. Jag brukar ju vara först i.
Efter badet så såg jag Supersize VS Superskiny och Supernatural. Sen var det dags för bad #2. Erika ville jag skulle följa henne då hon hade slutat, så då hade jag lovat henne det. Var fortfarande varmt, men jag var lite frusen sen första badet, så det blev inte så länge.

Nu sitter jag här och fryser, längtar till under mitt täcke! Ska läsa bok, sen sova. Och så ska jag hoppas på finväder imorgon så man får fara och sola! Jag vill, jag vill, jag vill!



Glöm inte att vaccinera dig mot svininfluensan. Jag missade det...

Kommentarer
Postat av: Tea

De flestas soptunnor är gröna, men jag tror en del har bruna. Fast det är inte komposterbart i dem, nej, komposten spolas ner i slasken. Sedan trycker man på en knapp, och så låter det, och hips vips är brödet och äggskalen borta! :)

2009-08-04 @ 23:08:39
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tror att det är "svart henna" som är cancerboven, men riktig henna utan kemikalier inblandat tror jag ska vara safe!



Jag tror jag kommer på lägret någon eller några dagar iaf. Jobbar till 16 fredag, men ledig hela helgen!

2009-08-04 @ 23:50:44
URL: http://hejpappa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0