Då, nu och sen

Då: Tidigare idag så bakade jag något alldeles nytt. Det lustiga är att jag satt för någon dag sen och funderade om man kunde göra en vit kladdkaka, och hur den skulle smaka i så fall. Sen visade en kompis mig vad han hade bakat, och då visar det sig att det finns ett recept på kladdmuffins som är både vita och bruna. Hur roligt lät inte det!? Så, jag provade att baka dom. Och dom blev lyckade! Tog med mig dom 12 muffins som blev till Johan och Zara. Zara åt två stycken, Sammy åt 3 stycken och jag åt en. Dom tyckte alltså att dom var riktigt goda! Vilken tur va. Sen när Johan kom hem så fick han också smaka en, och tyckte den var god. Sen hade jag gjort en som var helt vit, och den tyckte han också var god. Sen så fick jag se Isabelle le! Hon har börjat le och jollra! Gud så himla stor hon har blivit! Tänk så mycket som har hänt dom senaste dagarna. Hur mycket tror ni inte kommer hända under dom två veckorna jag och mamma är borta?

Nu: Nu har jag precis gjort klart Erikas bloggdesign, så nu måste jag vänta i tre veckor innan jag får veta om det duger. Hon skulle få internet till veckan, men då far jag ju och blir borta i två veckor. Nåja, jag får väl spara allt i ett dokument och maila henne, så får hon lägga in allt själv. Om det nu duger.
Nu ska jag gå på en promenad, och samtidigt posta en hemlis!

Sen: Hinner jag, vilket jag borde göra, så blir det att göra dubbel eller trippel sats kladdkakemuffins och baka. Sen kl 22 ska jag se True Blood på SVT1, en ny vampyrserie som börjar ikväll. Det sägs att den ska vara jättebra! Alexander Skarsgård är med, men inte förän i 4e avsnittet tittar han fram.



Alexander Skarsgård som Eric Northman i True Blood.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0