Hejdåkväll med Erika

idag har jag inte gjort många knop, om ens några alls. Vad gjorde jag när jag steg upp? Åt frukost. Sen såg jag och mamma NCIS medan Zara och Bella gick och la sig för att sova frukost. Sen har jag bara gått omkring som ett spöke här typ, inte gjort något. Följde mamma på affären, sen gick jag, mamma, Zara och Bella ut en sväng. Men efter en kvart vände jag hem igen för att fara till Älvsbyn.

På byn så var jag först förbi på jobbet med bröd till den blivande bruden. Hon tyckte det var jättegott för övrigt! Sen blev det affären, lämna tillbaka ljudböcker på bibblan och sist Apoteket. När jag kom hem såg jag Lipstick Jungle och sen bytte jag om och for till Erika. Åt god kycklingsallad med fetaost och vitlöksbröd till! Riktigt gott! Sen var jag onyttig och åt faktiskt både dillchips, jordnötsringar och drack två glas dricka till maten också. Men förhoppningsvis ska vi gå upp till pappas jobb imorgon, han skulle nog bjud på lunch. Så då får man sig en ordentlig promenad, och allt som jag stoppat i mig idag förvinner förhoppningsvis. Förutom att äta så spelade vi även spel. Jag, eller mitt lag, vann alla tre rundor! Är man inte bäst så säg.

Nu ska jag säga godnatt till alla, borsta tänderna och sen krypa till kojs. Eller dejta kudden som Sofia brukar säga. Och imorgon ska jag försöka lägga in ett eller kanske två recept på LottaBakar, är ett tag sen nu.

Tog förresten med mig min dator nu ikväll, men har inte packat upp den. Men imorgon kan jag lägga upp bilderna från kameran, så får ni se vad jag haft för mig. Sen så har jag även lovat att hjälpa Zara med hennes bloggdesign, och så måste jag börja med Erikas header, skulle som vara kul om den var klar innan hon började skolan på måndag. Men vi får väl se hur mycket tid jag har.


"Aldrig förr har så många haft så få att tacka för så mycket."

- Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0