Ljusparty

Ligger i soffan och ser på Lipstick Jungle nu, sen blir det Prison Break. Har varit på Ljusparty hos Anki ikväll, så då blev jag så sugen att elda några väldoftande ljus. Blev mango och mandarin ikväll, luktar så gott här inne nu! Har beställt 5 paket teljus, alla i utgående dofter. Det blev Ananas- och kokossorbet, Hallon Iste, Körsbärsträdgård, Vanilj Persika och Bambu. Bambu var en sommardoft och luktade verkligen soft. Mmm... Längtar tills dom kommer så man får lukta på nya dofter.




Imorgon jobbar man 7-16, kändes lite jobbigt faktiskt. Men jag ska försöka få tiden att gå med lite städning och sånt, ska försöka vara extra duktig den här sista veckan. Sen vet man aldrig när man får jobba igen.
Och sen man har slutat ska jag nog snippa förbi Johan, Zara och Isabelle. Mamma och Anki är troligen där då, så då kan jag också passa på. Sen blir det mest troligtvis volleyboll och bad i Lillstrand. Har som fattat att det ska bli fint väder hela veckan. Towa och Maria tog semester rätt vecka!

Nu börjat PB när som helst.


"I drömmen är man aldrig åttio."

- Anne Sexton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0