Barnvakt på riktigt


Hon är inte hög eller trött eller så, utan det blev bara så ljust helt plötsligt.

Kl 7 väcktes jag av att alarmet ringde. Var trött, men jag visste ju vad som väntade. Åt frukost och gick sen till Zara där lillan precis svalde sista vällingen. Zara stressade runt ett tag, sprang hit än dit. Men tillslut så var hon tvungen att gå ner till den väntande bilen, så då fick jag klä på lillan och sen gick vi hem till mig. Hon är ju den mysigaste tjejen som finns! Vi satt och såg på lite Vakna med the Voice och Gossip Girl innan overallen åkte på igen för en promenad till Ugglan. Men det var en trött tjej kan jag lova. Jag la ner henne i vagnen och sen sprang jag upp med några plåtar jag tagit hem från Zara. När jag kom ner, ca 30-45 sekunder senare, sov hon. Det ni! Det kallar jag trött tjej. Hon sover fortfarande, fast i min säng. Har sovit 1,5 timme nu, så hon borde vakna snart. Vattenkokaren har kokat upp en gång, vällingflaskan står och väntar. Så just nu är det bara att vänta tills hon vaknar, så ska hon få äta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0