Granen står så grön och grann i stugan


Före.

Eller kanske mest guld, röd och vit?


Efter.

Det här har jag alltså sysslat med idag. Klätt granen och sen sett Robinson. Sen följde jag Jennifer på hundpromenad, så jag fick mig ca 60 minuters promenad i benen. Gick först till hennes morbror, sen ut med hunden, sen hem igen. Och allt tog dryga timman. Så det kändes skönt. Däremot har jag som glömt mina ryggövningar idag, men jag ska ta och göra den nu.


Denna söta ren fick jag av mamma igår! Jag har älskat den sen första gången jag lade ögonen på den, och det var nog förra julen. Så jag blev jätteglad! Den får pryda min taklampa i vardagsrummet.


Då granen kläs ska man även slå in julklappar.

Efter hundpromenaden har vi varit folk här och spelat kort och Med vilda gester. Jag vann första omgången av DamNoll och andra omgången vann... Annika kanske? Vet faktiskt inte. Sen vann jag och Jennifer över Anton och Annika i Med vilda gester. Jag ÄGER i det spelet! Right?

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0