Jag lever, sorry

Ja, inte sorry för att jag lever, men sorry för att jag inte uppdaterat. Jag, mamma, Johan, Zara och Isabelle for nämligen upp till Kåbban i måndags, och jag hann aldrig packa upp datorn hemma i Älvsbyn innan vi for, så därför blev det som det blev. Det vart en himla lång mening det där. Nåja. Jag lever och frodas. Ska ta och steka en hamburgare nu innan jag ska iväg och jobba. Jag kommer skriva mer om allt sen, bilder kommer också. Så andas ut och känn lugnet.

Tack för julkortet Linda och Tomas!

Kommentarer
Postat av: Sofia W & Johanna

Ja, han borde verkligen sjunga mer! Han är ju sååååå bra! :)

2009-12-17 @ 17:23:46
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0