Julmarknad och julbord

Idag har jag stått och sålt fika på Bredsels Julmarknad. Fick nästan allt sålt, så jag är nöjd. Och en aning rikare. Sen kl 16 var det julavslutning för alla barngrupper på kyrkan i Vidsel. Fick se Luciatåg och sen blev det ett litet julbord. Och en massa skumtomtar. Har fått nå knäpp på skumtomtar, dom är ju så himla goda! Inte vet jag att jag har gillat skumtomtar så här mycket förut!

Nu ikväll har man sett Robinson, Leilas Jul och lite barnprogram faktiskt. Ätit chokladfudgekaka igen och är trött nu. Blev tidig kväll ikväll, men det är skönt.

Imorgon ska jag och mamma göra något av det roligaste med julen, nämligen *hemligt*. Ja just det ja, vad tror ni vi ska göra? Det får ni se imorgon.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0