Sjukgymnasten

Han konstaterade att jag fick ryggskott och att jag inte är sned i ryggen. Däremot är jag lite ojämn i axlarna, men inget att tänka på. Och utöver det så tyckte han att jag skulle vara sjukskriver den här veckan ut och så fick jag två övningar att göra, kobran och armhävningar/plankan.

Har hunnit med lite ärenden idag också, ska ringa sista samtalet imorgon. Men efter ärendena som drog ut lite på tiden var jag jättetrött i ryggen, så då var det skönt att få lägga sig i soffan och se klart The Bourne Supremacy.

Annika, Jennifer, Zara och Bella har varit här idag, vi har spelat kort. Jennifer vann i DamNoll och Chicago, sen vann jag i Femhundra.
Mamma har hjälpt mig sätta upp mina Thailand ljuslampetter. Äntligen! Kommer bild på dom sen. Supersnygga!

Nu ska jag se klart CSI NY, och sen ser vi kanske klart The Bourne Ultimatum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0