Bilder

När jag slutade så var jag ut och gick som planerat, fast utan Erika. Hon var dödstrött, så hon skulle gå två varv på Åsen imorgon. Själv så gick jag inte på Åsen, utan runt i byn. Gick krokar hit och svängar dit, hamnade tillslut på Grekland och gick förbi Ramonas hus. Hon såg mig, så hon kom ut och prata med mig ett tag. Sen vandrade jag hem. På vägen hem tog jag två bilder som jag tänkte jag skulle dela med er. Sen när jag ändå höll på att föra över bilder från mobilen till datorn så förde jag över alla. Så nu hade jag tänkt bjuda på en massa bilder, alla från mammas gamla mobil. Min är ju knäpp, så jag får låna hennes. Och det lilla roliga i allt, är att jag gick på området Grekland i Älvsbyn, inte i själva Grekland. Men, det kommer bilder från Grekland! Mamma hade bilder från Kreta, så det passade ju som. Nåja, nog pratat, nu kommer här bilderna.



Gick förbi lite blåklockor på promenaden. Det här var mina favvoblommor som barn, gillar dom fortfarande starkt!


Knallblått hus jag gick förbi på promenaden. Tänk att någon vill ha den färgen på sitt hus! Men jag tycker dom är starka som vågar vara annorlunda.


Zara var hundvakt åt
Sofie och Nisses valp igår, så jag passade på att ta ett kort på söta lilla Jerry!


Kreta - Kato Stalos 2007. Fatta så härligt!


Kreta - Kato Stalos 2007. Jag på våran balkong.


Kreta - Kalamaki 2008. Jag äter middag på balkongen.


Johan och Zara! Grattis till eran 2-åriga förlovningsdag idag!


Jag och Martin vid kyrkstugorna. Balen 2008.


Favvoblomman skogsstjärna! Min bakgrundsbild på mobilen just nu.


Bjuder på denna. Så här såg jag ut innan jag fick tandställning.


Och så här ser man ut när man precis har fått ta bort tandställningen. Lite skillnad va?



Det var allt jag hade att bjuda på för ikväll. Nu ska jag stäka undan lita småsaker innan jag lägger mig. Ledig i två dagar nu. Ice Age 3 imorgon! Längtar!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0