Bra dag på jobbet

Har haft en bra dag idag måste jag säga. Hade ju varit betydligt bättre om jag hade varit ledig och kunnat vara med och gratta pappa, men jobbar man så gör man. Fick sova ända tills kl 9 imorse, så det blev ju 10 timmars sömn, mycket behövligt. önskar bara man kunde dela med sig ibland. Varför får ni veta snart. Kl 11 for jag från Vidsel. Hem, byta om och så iväg och handla lite. Och så upp en sväng till Johan, Zara och Isabelle. Hon hade ätit konstant sen 3 på natten. Därav varför jag önskar att man kunde dela med sig av sina sovtimmar. Till Zara alltså. Precis innan jag skulle fara därifrån så slängde Johan ett par brallor och ett par strumpor till mig, så då fick jag klä lillan. Sen var det bara att pussa henne hej då och cykla i ifart till jobbet. Tror jag hann prick till halv 1. Men det var det värt!


Nu slutar jag snart och då ska jag cykla hem och sova. Ska nog faktiskt ta och läsa lite också, är länge sen nu. Och då jag slutar ska jag förbi och snusa på Isabelle innan jag ska hem och tvätta och slöa framför TVn.


"Låt den som är oskyldig kasta första stenen. Då är han inte längre utan skuld."

- Stanislaw Jerzy Lec

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, så fint kort! :)

2009-07-26 @ 08:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0