Dötid

Önskade att jag kunde få sluta nu, för att fara hem och städa lite. Men det går ju inte för sig, har 1,5 timmar kvar att jobba. Och eftersom att mina gamlingar ligger i sina sängar redan, så får jag fördriva tiden med lite av varje. Ska ta och starta en tvättmaskin, och vika ihop tvätt om det finns. Kanske går över på andra sidan och stökar runt i deras tvättstuga också. Man kanske rent ut av skulle städa lite i skafferiet? Micra disktrasan för att få bort alla bakterier. Ja, vi får väl se vad jag gör. Allsång på Skansen börjar ju snart också..


"Alla röker! Modeller, skådespelare, alla! Inser dom inte att det är äckligt? Jag förstår att det är ett beroende, men det smärtar mig att se mina vänner göra det."

- Kirsten Dunst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0