En helt vanlig dag

Idag har inte något speciellt eller spännande hänt. Jobbade 7:30-14:30. Skönt att gå hem så pass tidigt. När jag kom hem hade Nisse skickat en inbjudan till Spotify, äntligen! Så då har jag suttit vid det ett tag, tills Erika kom. Vi åt riktigt potatismos och fiskpinnar. Jag åt 8st! Gott! Samtidigt försökte vi hitta två stycken som ville spela volleyboll med oss, men alla var så slöa ikväll, förstår inte varför. Så det blev inget spelande ikväll. Eller det blev det ju visst, vi spelade Game of life och neger. Var även förbi Lomtjärn en stund, där jag tog lite kort på änderna. Här kommer ett på dom söta ungarna.





Nu ska jag se klart Fringe, och sen sova. Händer det nåt kul i helgen, hör av er!


"De flesta kvinnor dras till de enkla sakerna i livet, som män."

- Henny Youngman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0