Glömde ju...

Igår hade jag rubriken "myggföda", men jag tror aldrig jag förklarade mig riktigt. Det är nämligen så att jag har 40 myggbett på kroppen, fick alla i lördags. Räknade till 20st på höger ben, 15 eller 16 på vänster ben, ett i pannan, ett på armen och tre bakom ryggen. Duktigt gjort va? Jag vet att jag blev biten på foten någon gång, men det var för att jag såg dom, jag kände dom aldrig. Dom kanske har börjat med en ny taktik? Who knows...

Idag har jag varit med Jossan och Marre ett tag. Har varit på Kupan, badat i Lillstrand, solat, ätit nybakta bullar med mjölk till, och sen blev det lita Zumba eller vad det nu hette. Jossans mamma hade beställt hem nå dansträning, så det skulle dom prova. Jag tittade på och skrattade, sen for jag hem. Sitter just nu i Vidsel hos mor och far. Imorgon blir det Diggiloo i Storforsen. Ska försöka ta lite bra bilder på forsen och vattnet och så, kanske skicka in en bild till tävlingen Månadens Bild från Storforsen.. Man kan ju alltid försöka.

Jag och mamma har lagt Taj Majhal nu ikväll, 1000 bitars. Men vi la det inte klart. En bit fattades, och sen orkade vi inte lägga himlen. Allt i samma blå färg, inga skiftningar. Så vi sluta ut det, är ju inge kul att lägga pussel då man inte har en endaste aning om vilken bit som ska vars. Hur kul är det att prova sig fram, bit för bit, på samma ställe? Inte mycket kul inte...

Bäst man går och sover nu, måste bara läsa Teas blogg först, glömde den då jag läste alla andra tidigare. Sov gott!


"Att musicera är inte att gra något - det är att vara något."

- Simon Parmet

Kommentarer
Postat av: Tea

Åh, hej puss! :)



Här finns det inga mygg, ska du veta. Det är klart att det är skönt att slippa surret och kliandet, men för mig är sommar synonymt med mygg ;).



Tack :). Hon känner inte att det är på g än, då? Din pappa kanske vinner? ;)



Sov så gott!

2009-07-14 @ 00:41:43
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0