Gottegris med tråkiga kompisar

"Försov" mig i morse. Var så fruktansvärt trött, så jag tänkte att jag snoozar en gång, 9 minuter till i sängen alltså. När den sen ringer och jag stänger av alarmet så upptäcker jag att den är 6:18, inte 6:09! Hjälp! Snabbt upp, hällde upp största skålen med fil, flingor och russin. Åt dessutom upp nästan allt, hann borsta tänderna och iväg på jobbet i tid. Dom flesta säger ju att måste man stressa på morgonen blir hela dagen förstörd. Men inte blev min det inte.

När jag slutade 14:30 så for jag på Konsum och köpte 914 gram lösviktsgodis. Sen hem med det, byta om och och så iväg för att kolla in Knalledagen. Köpte en 300 grams chipspåse och ett paket popcorn från Ica, för sammanlagt 20kr. Fattar ni vad gotta jag har hemma nu! Inte bra, men riktigt gott! Det är ju fredag, så då får man smaska hur mycket man vill.
Kvällen kommer då spenderas så här:



Gotta, vatten, mobil och dator. Ska fixa Teas header, så den förmodligen blir klar. Sen kanske jag börjar med Erikas också. Eller så gör jag om min egen blogg igen. Får väl se. Först kl 22:25 sätter jag mig i soffan för att se Numbers. Sen efter det blir det att läsa bok och sen sova.

Fick middag (köttfärssoppa) hos Johan och Zara, plus en matlåda. Sen skulle Johan skjutsa hem mig innan han for på Havsbadet för att jobba. Men då hade han punka, så han fick cykla hem och hämta min bil. Han är nog glad över att få köra fin bil med AC, istället för gammal volvo med.. ja..  NS (nervevade sidorutor).
Egentligen skulle början på kvällen spenderas i Lillstrand med volleybollspel, men även idag var alla så slöa. Nu hoppas vi på att vi kanske kan få ihop 3 pers till imorgon kväll. Vi var tre stycken som ringde och skickade sms till typ alla vi känner som kan tänkas vilja spela med oss. Men alla var slöa, jobbade eller skulle på Havsbadet. Tråkigt folk det finns. Zara sa att hade hon inte varit på tjocken skulle hon minsann ha varit med, lätt! Men men.. Håller tummarna för imorgon istället.

Nu ska jag lyssna på Spotify och photoshoppa. Ha en trevlig kväll!


"Ingen kan få oss att hata oss själva så som en beundrare."

- Cyril Connolly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0