Iväg på fotboll

Nu ska jag bara skriva färdigt, sluta för kvällen, byta om och fara iväg och spela lite fotboll på Älvåkra. Sen ska jag och Erika ut och gå.

Idag har jag varit med Jennifer, vi spelade Bilbo och Sagan om Ringen. Först vann jag, sen hon. Och tredje och sista rundan förlora vi mot Sauron. Men vi körde på svåraste, och klarade oss nästan.. Det var såååå himla nära. Och sen började jag jobba 15:30. Nu, 5 timmar senare, får jag sluta och gå hem. Ska bara över och lämna rapport till B-I som jobbar till 21:30. Himla skönt att sluta redan 20:30!

Imorgon blir det HP6 med mammsen. Längtar! Ska äta massa popcorn! Mums!


"En dålig granne är en lika stor olycka som en god granne är en välsignelse."

- Hesiod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0