Lotta har tur för en gångs skull

Vilken röta jag har haft idag! Var på affärn med mamma idag, och vad står inte där på parkeringen? Jo, en bil med regnr 042! Jippi! Jag skulle ju se 042! Sen nu i afton, när jag gick hem från Jennifer, så står det en bil parkerad mittemot Centrum med regnr 044. Jag önskade så att bilen framför skulle ha 043, men sån tur kan man ju inte ha. Just i det ögonblicket kör TVÅ bilar med 043 förbi, precis efter varandra! YEEHAA!!! Så nu ska jag se 045! Jag gick upp 3 nr på bara en dag! Inte illa. Fast det finns en liten jobbig sak just nu. Jag är säker på att jag sett 045 flera gånger på samma ställe, men jag vet inte vars jag har sett den.. Hade jag vetat det hade jag gått förbi där direkt! Men jag får väl söka på som vanligt, hux flux så kommer jag på vars jag har sett den.



Har varit och tittat på lillan idag också, vad annars!? Imorgon ska jag också förbi, har ett litet svepskäl för att fara dit faktiskt. Ska fara förbi med en PartyLite tidning till Zara, ska på ljusparty på måndag så... Ska ta en till jobbet också.

Har varit ut och gått ikväll, sköönt! Sen åt jag glass när jag kom hem. Gott men inte bra.
Nu ska jag se klart Prison Break, sen blir det godnatt.

PS. Shit, vilket spännande slut på PB!!!!!


"Konsten att tråka ut är att berätta allt."

- Voltaire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0