Myggföda

Hade så himla kul igår på Sommarfesten! Riktigt lyckat blev det! Kl 16 blev det middag på Okey med 10 pers plus jag. Sen drog vi iväg till Tommy och Fia på förfest. Blev snack och Wii. Jag vann över Annika i golf! Sen vid halv7 begav vi oss till Lillträsk med pojkarna, sen for jag, Fia och Annika tillbaka och hämta min kamera och mobil, plus badkläder till Annika och Fia. Och så ett besök på Konsum. Så vid halv 8 var vi i Lillträsk på riktigt. Blev bad i badtunna och Lillträsket, lite singstar och massa snack. Sen vid 2 drog sig alla tillbaka, dom flesta till Jesper på efterfest. Och där var det trevligt också, blev bara ett litet konstigt slut. Men lyckligtvis så gick det bra.

Fick mig ungefär 5 timmars sömn inatt. Har sett harry Potter och fenixordern idag, och sen såg jag första avsnittet på 4e säsongen av Supernatural. Sen börja jag koka ris, för mamma och pappa kom med kyckling från Luleå. Och efter middagen så har jag spelat fotboll och betalat min skuld. Sen blev det en dusch och så var det Human Being på ettan kl 21, så det såg jag förståss.

Nu sitter jag och surrar med Annika och Emil på MSN, när jag egentligen borde ta och sova. Vilket Annika också borde, som ska upp kl 5! Ajjabajja Annika. Bums i säng!



Jag och Fia


Folk vid eldstaden


Min Jennifer. Sötunge!


Anton och Annika!


"Alla människor är lite konstiga utom du och jag, och till och med du är lite konstig."

- Robert Owen

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, man vet aldrig vem som smyger runt på ens blogg :)

Ja till hösten ska jag hyra stol på en salong. Så just nu är de mycket med att få ihop allt. Men de blir spännande :) Kram

2009-07-13 @ 11:27:55
URL: http://lejjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0