Nollfyrtio!

Yes! Blev lite småpurken igår då jag körde hem från Vidsel, för då körde en bil med regnr 041 om mig. Och jag ska se 040. Så det va lite surt. Nu ikväll när jag gick hem från Anton och Annika så såg jag 042, lite surt det också. Redan då visste jag var jag skulle skriva i bloggen ikväll, men det ändrades 3 minuter senare. Gick förbi öltältet, både för att kolla regnr och för att se om man kände någon. Och vad ser jag, om inte 040! Blev glad! Så nu blir 041 nästa då.

Jobbade över en halvtimma idag, så jag hoppas på att kunna sluta 14 imorgon, skulle vara soft.
När jag kom hem från jobbet idag så var jag blöt av regnet. Satte mig vid datorn och skulle kolla igenom bilderna från Diggiloo. Hann till slutet på första akten, då blev jag hungig. Satte mig med kyckling och ris framför Supernatural, och efter två avsnitt höll jag på somna. Så då sov jag middag en stund, riktigt skönt. Och behövligt! Är pigg nu, skulle kunna vara uppe länge till, men det är bäst man går och sover så man orkar upp imorgon. Måste ju upp en kvart tidigare, pga skitigt hår. Måste duscha. Dryyyg... Fatta va jobbigt det är att duscha ibland. I-landsporblem deluxe?

Här kommer en bild från Älvåkras fotbollsplan. Gick förbi där då jag gick hem ikväll, och det är dimma på planen, men ingerst annars. Och så ser man lite svagt att dimman höjer sig rejält på ett ställe, för att dala lika snabbt igen. Ser ni det?





"Jag tror på kvinnor. Män är bara grundlösa rykten."

- Erika Ritter

Kommentarer
Postat av: ab

Kan maila över lösenordet senare så du kan fortsätta läsa:)

2009-07-17 @ 14:02:51
URL: http://annaberglundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0