Ny design

Nu är min design klar! Blev bra tycker jag. Kom på idén med headern då jag vakna i morse, eller om det var precis innan jag somnade igårkväll, kommer inte riktigt ihåg. Jag vet bara att jag låg i sängen och var trött.
Det blev en hel del bilder att ta, och problem med hur jag skulle få till vissa bokstäver. Men tacka vet jag bildsök på google!

Om ett tag tror jag Tea skulle logga in på MSN, så då ska jag prata med henne ett tag. Sen kl 17 hoppas jag vi har fått ihop 3st till volleyboll. Vi är ju redan 3 st, men vi måste ju som vara minst 3 i varje lag. Hoppas att Antons kompisar inte är så slöa idag.

Nu ska jag nog ta och äta något, har inte ätit något sen jag steg upp strax innan 11. Eller ja, typ 3 chips, men det räknas ju inte. Bäst att käka riktig mat. Blir potatismos och leverbiffar! Mumma!


Hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: Emma

Läckert det blev! :D Poserna (+ outfiten) känns lite yogainspirerad ^^,

2009-07-04 @ 15:16:35
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0