RallarRöj

Nu har jag bränt ut en skiva åt Erika me dlite partylåtar. Hon ville ha en på jobbet i helgen, så då brände jag en. Ska fara dit med den nu.

Har jobbat extra ikväll, och ska jobba extra imorgonkväll också. Det blir bara 6 timmar totalt, men det blir en extra slant. Då är ju som bungyjumpet betalt, om man ser det så. Känns bra! Och det räknas inga fler dagar heller, eftersom jag redan jobbat idag och ska jobba imorgon, så allt var bara bra. Det enda är att jag missar brännbollen imorgon, men jag har ju varit ganska aktiv på sistone. Har varit ut och gått ca 30 minuter nästan varje dag, och har jag inte gjort det så har jag spelat fotboll eller så. Så jag känner mig duktig jag! Var ut och gick 35 minuter efter att jag slutade halv 9. Gick en sväng som jag aldrig har gått förut, och sett smålustiga hus. Normalstora, men delade i två typ. Kan ju inte vara stort. Men det blr väl som en lägenhet med minitomt. Kan ju faktiskt vara mysigt.

Nä, nu ska jag ringa Erika och springa iväg med skivan, sen blir det att gå och läsa lite och sen sova. HA DE!


"Man kan inte göra det gjorda ogjort, men man kan verkligen låta bli att upprepa det."

- Bruce Willis

Kommentarer
Postat av: erika

Dags att planer för lulekalaset kanske!?

2009-07-18 @ 12:05:06
Postat av: Tea

ja, man kan verkligen låta bli att upprepa det :D



puss

2009-07-19 @ 02:52:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0