Bäst att skynda sig

Jag skulle göra några ärenden på byn idag, och sen skulle jag sätta igång med städningen i sovrummet och hallen. Nu är klockan snart 16, och jag har fortfarande inte börjat!
Steg upp strax innan 11 och åt frukost. Kl 11 skulle dom börja sälja billiga jordgubbar på Ica, så jag skulle börja där. När jag kom dit ungefär kvart över 11 är det lååång kö. Tog nog 10-15 minuter att ta sig fram och få köpa jordgubbarna. Sen var jag in på Ica, Konsum, Mim, Facket,, Systemet, såg Karnevalen, var förbi chefen som inte var där, var förbi Johan och Zara, solade och slutligen på Elkedjan. Sen hem och fixa korven och laxen jag köpt, äta lite sen lunch och så såg jag Cityakuten från i måndags. Jag hade räknat med att ärendena skulle ta en timme, men så blev det inte riktigt. Blev nägra fler stopp än beräknat också, men ändå. Tiden har flygit förbi idag, men nu ska jag börja. Känner att jag måste bl klar nu, för jag är less. Har inte samma städanda som i helgen.

Ikväll blir det Pringles tilsammans med Criminal Minds och Fringe! Inte dumt.


"Det spelar ingen roll vad han gör, han kommer ändå aldrig att lyckas med något."

- En av Albert Einsteins lärare till Alberts far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0