Extreme HomeMakeover: halvvägs

Nu blev jag less och slut av allt städande. Det är ju egentligen inte så ansträngande att torka damm och sortera och sådär, men ändå blir man svettig och trött. Så nu tar jag en liten paus och bloggar lite. Hade tänkt lägga upp bilder på det jag har hunnit göra igår och hittills idag. Nu är vardagsrummet och toaletten helt klart. Så nu är det sovrummet, köket och hallen kvar. Får nog göra köket härnäst så det ser bra ut imorgon då det kommer en massa folk. Ska bli himla kul!



Välstädat och snyggt.


Sorterat och kastat en massa onödiga saker.


Efter att ha kastat en himla massa gamla tidningar så fick jag en tom låda. Den passade utmärkt till att ha alla (nästan) ljus i.


Inte så stor skillnad, bara plockat undan lite.


Toaskåpet före.


Toaskåpet efter. Inte lika rörigt längre.

Ja, det var väl allt för nu. Är väl bäst att göra sig lite mat och sen fortsätta med köket, så man blir klar nångång.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0