Inbjudan till speldag

På måndag blir det speldag här hos mig, och alla som vill får komma, säg bara till före så jag vet. Jag, Jennifer och Sofia har planerat det här. Vi har länge pratat om att ha speldagar, men oftast har Sofia inte kunnat vara med, och oftast slutar det med att jag och Jennifer sitter och spelar själva. Skulle vara kul om vi blev några fler än vi tre.

På kvällen blir det tacos till självkostnadspris. Alltså, vi fixar maten men vi bjuder inte på den. Sen får man ha med sig det man vill mumsa på själv under resten av kvällen. Blir mest troligt en kubbturnering under kvällen, och kanske en film, vi får väl se vad folket som kommer vill hitta på helt enkelt. Hoppas att vi blir några stycken nu också.

Behöver någon sovplats har jag världens skönaste soffa att erbjuda. Kommer det någon snygg kille ryms han i min säng!


VÄLKOMNA


Kommentarer
Postat av: erika

Jag vill! JAG VILL!!

2009-06-03 @ 20:03:30
Postat av: erika

Jag vill! JAG VILL!!

2009-06-03 @ 20:03:42
Postat av: Jennifer

Hade du tänkt nån speciell kille? hehe kram

2009-06-04 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0