Sola och bada på Pärlugglan?

Igår var jag, mor och svägerska till Piteå. Snabbshoppade litegrann, jag hittade en svart enkel sommarkjol och en bikini, så nu har jag nog allt klart inför semestern. Sen var vi på bio, såg The Proposal. Riktigt bra, och rolig! Den måste ni se!

 

Idag skulle jag och mamma så stort till Lillstrand för att bättra på brännan. Kom dit vid halv 11. Ungefär en timme senare ringer dom från jobbet och vill att jag ska börja redan kl 13, 3 timmar tidigare alltså. Och jag kan ju inte säga nej. Så, det blev 10 minnuter till i solen innan vi börja fundera hur vi skulle göra. Mamma ville ju stanna och sola, men jag var ju tvungen att ta bilen hem. Men det blev så att Zara och hennes kompis skulle komma och sola, så hon fick åka med dom hem sen. Och för mig blev det 2,5 h extra i lön! tack för det, för jag kommer få minimal lön i juli.

Nu är det en timme kvar innan jag slutar ungefär. Så jag ska väl kanske göra nån sista nyttig grej här innan man får ge rapport.


"Jag såg henne. Jag älskade henne. Jag friade."

- Charles Dickens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0