Volleyboll

Det blev ju volleyboll ikväll! Fast inte så som vi tänkt oss. Det skulle bara bli jag, Erika, Annika och Anton, så då bestämde vi oss för att bara bada istället. Så blev det. Fast inte Annika. Men det var några som spela volleyboll då vi kom, och jag tror hon kände någon av dom, så när vi bada var hon upp till dom. Sen kom hon ner och fråga om vi ville spela med dom. Absolut! Så det blev väl nästan 1,5 timmars spel. Riktigt kul! Så nu är man lagom öm i höger underarm efter alla servar. Måste fixa en egen boll, som inte går sönder om då man tar i den, och sen försöka få ihop några stycken som vill spela någon gång då och då.

Nu ska jag torka mig torr, sen göra iordning lite jordgubbar och grädde och lite glass, och sen ska jag se inspelade Privileged. Sen blir det nattinatti för min del, börjar känna av att det blir 3e dagen på rad som man måste upp kl 6. Men då är man ju ledig på tisdag = sol&baddag!

Hade hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0