Dag 2 sket sig

Var så sugen på att ta en kärleksmums idag på jobbet när jag bjöd damerna på en, men jag stod emot. Och vad tror ni inte Martin hade med sig idag till middagen? Jo, en supergod och smaskig kladdkaka som han tvingade oss att smaka av, bara för att han nu hade släpat den med sig. Och den var riktigt god, det måste jag erkänna. Men det var taskigt, nu när jag försöker vara stenhård. Men nu vet han ju om det, så nu blir det inget mer. Igen...

Varit på, vad jag tror var, vårens sista cirkelträning. Tråkigt, men sant. Så nu blir det att börja med hantlarna man har hemma, och så lite yoga. Yoga är ju som min sommarträning.. Litegrann i varje fall.

Nu ska jag gå och sova, trött... Jobbar 7-16 imorgon.





"Nu har jag tränat två pass i veckan, varje dag."

- Tomas Brolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0