Helt slut

Jag hoppas det är slut på riktigt nu, jag hoppas han förstår att jag menar allvar.





Jobbar en delad tur idag, och jag fick ju den bästa av dom. Istället för att gå 7-12:30 och sen 16-21 så går jag 7-13 och 16-20:30. Jag får alltså sluta först ikväll! Himla skönt. Då ska jag hem och krama om min mamma, har saknat henne massor! Och så ska jag titta på alla söta barnkläder och barnsaker hon ha köpt i Umeå! Gud vad jag längtar! Vill helst vara faster redan nu, men samtidigt inte. Det är ju som bra om "Harry" får stanna kvar där inne så länge som möjligt, men man längtar ju ihjäl sig! När den lilla krabaten kommer ut så kommer hon/han få så mycket kärlek och bli så bortskämd att det inte finns dess like. Men det är så det ska vara, eller hur?!


"Själva poängen med citat är att man kan förödmjuka någon med hjälp av andras ord."

- Amanda Cross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0