Radio Aktiv

Radio Aktiv 2009
Älvsbyns kommun är anmäld till direktsänd friskvård i P4 även i år - "Radio Aktiv" !
Fredagen den 29 maj kl.8.30 går startskottet!
Samling: Utanför kommunhuset mot Forum!
Promenadväg: Hälsans Stig (4 km)
VÄLKOMMEN hälsar Bill med flera medverkande!


Imorgon ska jag och mamma gå med och främja folkhälsan. Ska bli kul! Förra året lyssnade jag på det här på radion, och Älvsbyns Kommun hade fått med sig flest deltagare. Så det ska bli intressant att se hur det går imorgon.



Ikväll är det Vårparad här på byn, så nästan hela familjen Norén ska ut och äta middag på Café Storgatan kl 18. Sen blir det att gå i affärerna och se vad som bjuds på där.

Nu vet även 2AB att dom inte får ringa ut mig nå mer, men det verkar som att båda cheferna tycker att systemet är helt sjukt. Men vad ska man göra? Jag får gå runt och söka jobb i varenda affär i Älvsbyn, och sen får man väl börja söka jobb utanför kommunens gränser också. Vi får väl se hur mitt jobbliv ser ut efter sommaren. Har ni ett jobb till övers finns jag här! Jag ska ingenstans, förhoppningsvis.


"Jag är alltid redo att lära mig, men jag är inte alltid förtjust i att bli undervisad."

- Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0