Shopping i Luleå

Igår väckte mamma mig 9 för att se om det var bra väder. Både i Vidsel och i Älvsbyn verkade det bli lovande solväder, så jag packade lite saker och begav mig till Vidsel. När jag närmar mig Vidsel verkar det bara bli molnigare och molnigare. Kommer fram och går ut på altan. Solen är framme en minut, sen förvinner den. Länge. Så länge att vi bestämmer oss för att fara till Luleå istället. Så, vi åt bara litegrann, och sen bar det av. Hittade en hel del ändå måste jag säga. En t-shirt, en klänning, underkläder, nagellack och lite annat, som en ny gurkplanta (den ena av dom två jag har hade dött).

Var hemma halv 8. Hämtade Zara och så hyrde vi film, Damernas Detektivbyrå. Den var väl bra, lite annorlunda film. Böckerna är betydligt bättre.

Idag har jag bakat några muffins, sockerkakassmet med kardemumma i. Mumma! Sen har jag jobbat 3h, solat och tränat. Sista Korpenträningen för den här terminen, för på söndag blir det bilbingo i Vidsel istället för bodytoning.

Fick idag veta att det är pings i helgen. Och så är det ju morsdag på söndag, men det visste jag redan!

Nu ska jag fortsätta se The Mentalist.



Fin blomma jag fick av mamma för länge sen.



"En kvinna föredrar ofta en mans presenter framför hans sällskap."

- Marilyn Monroe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0