Vackert rosa himmel

Igårkväll sen vi hade ätit en himla massa köttsoppa och sen efterrätten jag gjorde, så såg vi Robinson. Och när det var slut så for jag hem igen, eftersom jag började 7:30 idag. När jag for så var himlen alldeles rosasprängd! Mycket vackert. Och den blev bara mer och mer rosaröd ju närmare Älvsbyn jag kom, men det var väl för att solen gick ner mer och mer, ju längre tiden gick. Hade som tur var kameran med mig, så jag stannade på flygrakan och tog lite bilder. Här kommer en som jag har fotoshoppat lite lätt.
Och medan ni tittar på den så ska jag börja fara tillbaka och jobba mina sista 5,5 timmar idag. Känns lite drygt, men men.. Har sovit ett tag nu på rasten, nästan 2h blev det. Och nu känner jag mig bara ännu tröttare än jag var innan, men man brukar ju bli lite seg efter en tupplur.

Adios Amigos! (Amigo är gott!)





"När en svart katt korsar din väg betyder det att djuret är på väg någonstans."

- Groucho Marx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0