3 november



Idag har jag jobbat i 9 timmar! Inte illa va?! Har gått intro hos en tjej, så kanske man får jobba någon gång där sen. Vi har inte gjort så mycket idag. Hon har pluggat, så jag och hennes PA har bland annat sett på The Proposal. Åh, den är så himla bra alltså! Tyvärr fick jag telefon samtal mitt under den roligaste delen av hela filmen, den där dom springer in i varandra nakna. Vad har vi mer gjort? Ätit tacotårta, chokladbollar och bulla. Riktigt gott! Har även hunnit läsa lite Arn. När hon sen pluggat klart så pratade vi en massa, mest om böcker. Hon visade en bokserie hon hade som hon tyckte jag skulle läsa. Men först måste jag läsa klart två sista böckerna av Arn, och sen blir det Twilight-serien.

Imorgon blir det ännu en introdag. Jobbar då 7-19, 12 timmars pass alltså. Vi ska bada och vara i skolan. Kommer bli skönt att få slänga sig i soffan då man kommer hem. Och sen på torsdag blir det fullt upp med packning, besök på Ugglan, besök på församlingsgården, samtal till facket och Af och om man hinner baka litegrann. Måste kanske även handla lite färdkost, frukt och sånt.

Nä, nu blir det snart att fara iväg och pumpa muskler. Chaow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0