Arbetat hårt

Vaknade 9:17 ungefär. Steg upp och gjorde frukost och mig och mor, makaronivälling! Mycket gott. Sen såg vi NSIC. Och sen började det hårda arbetet. Jag och pappa har städat och fixat ute i förrådet, så nu är där väldigt snyggt och trevligt. Det finns ju till och med en soffa att sitta i när man ser på TV. Har dammsugit och dammtorkat och bärt grejor. Efter det blev det en dusch, och så NSIC: Los Angeles.



Sen erbjöd jag mamma att hon skulle få vila lite, så då hade jag tänkt starta upp datorn och fixa lite. Loggade in på mammas trådlösa nätverk med min dator, men internetet ville inte fungera. Efter ett tag kom jag på att jag kanske måste starta mammas dator för att logga in på Älvsbyns Bredband. Gjorde det, och loggade sen in på nätverket på min dator. Tror ni att jag någonsin fick det att fungera? Nähä du, inte alls. Det slutade med att min dator fick stå och jag fick sitta på mammas dator. Passade på att läsa en massa bloggar, och sen var det bara att börja med maten. Blev tacos idag! Riktigt gott! Med julmust till förstås.

Och sen kl 18 har jag och mor suttit och sett på TV. Först Arga Snickaren, sen Greys Anatomy och därefter Criminal Minds. Sen blev det ju även Robinson kl 20, och 21:25 började CSI: Miami. Ni tycker väl inte att jag/vi ser på för mycket serier och tvprogram? Nej, jag tänkte väl det.

Nu är det då äntligen dags för mig att lägga mig och läsa. Det hände ju så mycket igårkväll i boken så jag skulle helst vilja läsa ut boken nu, bara för att få veta vad som sker härnäst.

Kommentarer
Postat av: Martin

För att internet ska funka på din dator måste du ta bort den förinställda ip addresen som du har, annars funkar det inte. gå in i nätvkerk, och högerklicka på trådlös nätverksanslutning, egenskaper sen väljer du tcp/ip, avancerat, sen kryssar du i erhåll ip adress automatiskt.

2009-11-29 @ 05:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0