Barnvakt

Väcktes abrupt av att mobilen ringde 9:45. Det var mamma som undrade vad jag höll på med. Men efter att ha vaknat och ätit frukost for jag och hämtade mamma och Bella. Sen nattade vi Bella och såg på Criminal Minds och Fringe från igår kväll. Hann även tvätta lite av hennes kläder.
När det var dags för hennes mat så fick jag väcka henne, men som tur är så är hon så snäll, hon börjar skratta direkt man tittar på henne. Så fick hon mat, och sen for vi och sa hej på jobbet. Sen blev det en runda med barnvagnen på några affärer, så hon somnade.

Nu har jag lämnat av dom igen, för om 30 minuter gfar jag till Norrfjärden. Har konsert ikväll, så det blir att tvärplugga repliker med Emmy på väg dit. Ska göra Trollet som tappade sitt skratt igen. På EFS i Norrfjärden ikväll kl 19. Kom och se mina skådespelartalanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0