Byn

Nu har man varit vaken i nästan 2 timmar. Vaknade till när mamma skickade ett sms vid kvart över 10. Låg en stund till efter det, men kände att man kanske var tvungen att stiga upp. Var skönt att få sova ut efter två arbetssamma dagar.

Nu ska jag ut på byn och göra lite ärenden, ska kopiera en faktura och skicka iväg ett paket. Jag ska gå förbi på skolan och se vad dom erbjuder för kurser till våren. Kanske man tar en kik in på Mim och Handplockat. Sen så finns det en del att göra här hemma också. Vet inte riktigt hur jag ska göra med julpyntningen än. Är riktigt sugen på att ta fram det nu, men jag kanske måste vänta lite till ändå. Fast det skulle vara himla mysigt! Kanske börjar så smått ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0