Dagens planer

Nu är det bäst jag gör upp en plan för dagen, så jag hinner med så mycket som möjligt. Annars brukar det bli pannkaka av alltihop. Och skriver jag det här och sen inte gör det, så skäms man ju litegrann. Så nu är det bäst jag gör allt jag skriver att jag ska göra.





* Dammtorka
* Stryka och hänga upp julgardiner
* Stryka och lägga fram juldukar
* Göra en sockerkaka
* Städa toan
* Plocka i smått och gott
* Tvätten (såklart)

Om jag har tid över efter det här gör jag en sats kladdmuffins.
Om jag fortfarande har tid över ska jag minsann se på Kyle XY! Är nog över ett år sen jag såg det sist.

Och nyss har jag sett klar Andra Avenyn, vårdat naglarna och fixat klart min julspellista på Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0