Farsdag

Nej, jag är inte två dagar sen. Jag ringde och grattade min pappa i söndags, men vi firade han idag. Så då hade vi farsdag idag istället. Zara hade gjort en tårta, och så firades han. Dessutom fick jag äntligen pussa på Bella, det är alldeles för länge sen sist! Har saknat henne så i helgen, tur jag fick en liten filmsnutt på henne, har sett den mer än en gång kan jag lova.

Det blev inget bakande idag, har varit jättetrött. Och sen så var grattade vi ju pappa också, så jag hann inte. Har sett de 5 avsnitten jag spelat in medan jag var borta, sovit 20 minuter, läst lite Dan Brown och handlat. Och 18:30 blev det dags för Pump som vanligt. Kommer nog få träningsvärk, är ju en vecka sen jag tränade sist.

Nu sitter jag och ser på Desperate Housewives. När det är slut blir det läsa lite och sen slocknar jag nog. Behöver inte oroa mig för att ha svårt att somna ikväll.


"Tänk på att en främling är en vän du inte lärt känna."

- Abraham Lincoln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0