Fixa mig



Titta vad sött som låg på köksbordet när jag kom hem igårkväll. Mamma tyckte jag var värd det här. Hon är BÄSTA MAMMAN ever! Vit liten ängen som hänger på hallspegeln nu, disktrasa som står på diskbänken i väntan på att få börja användas och muffinsformar som står bland alla dom andra baktillbehöver i väntan på att få fyllas och gräddas.

Har precis satt i vågtången jag fick i present, så nu ska jag försöka mig på att våga håret. Vi får väl se hur det går. Tidigare har Zara eller Emma hjälp mig med det, men har man nu äntligen en egen tång så är det ju bäst man lär sig använda den också. Så nu ska jag lära mig. Ni får väl se hur det gick sen, om jag nu inte ser alltför hemsk ut.

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Hej hej.

Det är verkligen hur kul som helst att följa din blogg varje dag. Den är jättefin! =)

Och tack för din kommentar. Peppning behövs verkligen just nu. Tack!

Kram /Linda

2009-11-16 @ 22:00:08
URL: http://lindamariakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0