Födelsedagsfika

Ja, nu har mitt främmande farit och hunnit hem. Mamma, pappa, mormor, morfar och farmor har varit här och grattat mig nu ikväll. Trevligt det. Och så gott fika, för fjärde gången! Och till veckan blir det Zara och farmor som ska uppvaktas.


Min efterlängtade vågtång! - Mamma och Pappa.


Välbehövda slantar! - Mormor, Morfar och Farmor.


Söta fikabestick. 6 tårtgafflar, 6 kaffeskedar och 1 tårtspade. Har länge velat ha en riktig tårtspade, har bara haft en tråkig vit i plast tidigare. Fick detta av mormor för att jag springer en massa ärenden åt dom, ibland. Jättesöta, med rött handtag och två hjärtan längst ut.

Jag måste säga att jag är jättenöjd med alla presenter! Allt jag har fått har jag önskat mig, och då kan det ju inte bli så mycket bättre!

Nu ska jag lägga mig och se på förra veckans Flash Forward, så jag kan se kvällens avsnitt sen.

Kommentarer
Postat av: sofia

en sån där vågtång har jag med, super bra! :)

2009-11-13 @ 21:37:41
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0